Класифікація сайтів



Класифікація веб-сайтів: типи і види інтернет сайтів. Які бувають сайти.Перш ніж приступити безпосередньо до замовлення сайту, потрібно визначитися з його типом. Нижче наведена приблизна класифікація інтернет-сайтів, умовно розбита на групи. На практиці сайти дуже часто є комбінованими, і можуть бути приписані до різних видів. Тим не менш, пропонована класифікація сайтів буде корисною для розуміння того, який саме тип сайту потрібен конкретно Вам. Також звертаємо Вашу увагу на те, що вигляд сайту практично завжди визначається його цілями і завданнями.


Тепер більш детальніше розглянемо кожен вид сайту, який ми пропонуємо для Вас:

Сайт-візитка, персональний сайт

Саме той набір інформації, поширення якої в Інтернеті, безсумнівно, корисно як починаючим, так і акулам бізнесу. Це своєрідний довідник про фірму, який містить всі необхідні контактні дані та інформацію про діяльність компанії. Це повинна бути коротка, чітка і найважливіша інформація про Вас, Вашу сферу діяльності, інтереси. Не варто перевантажувати Ваш сайт-візитку інформацією, яка можливо не знадобиться потенційному клієнтові або партнерові.

Сайт-візитка – це:

  • зручний засіб для сканування грунту ринку;
  • не дорого;
  • швидко;
  • вигідний для організацій, у яких бізнес здійснюється не в Інтернеті.

Промо-сайт

Прекрасним рекламним інструментом може служити промо-сайт. Особливо, якщо Ви плануєте провести рекламну компанію окремого товару або послуги (культурного заходу. ..). Структура промо-сайту сама по собі повинна виконувати функцію рекламного проспекту або буклету, і привертати увагу клієнтів. Також на такому сайті можна розмістити ту інформацію, яка не поміститься на сторінці журналу, в радіоповідомленні, телевізійному ролику. Обсяг промо-сайту - до 10 сторінок, на яких можна розмістити дані про компанію, напрямок діяльності, просування послуги, контактні дані. Окремо повідомляється інформація про акцію, із зазначенням термінів і місця проведення, умов участі, новин та ін.

Промо-сайт – це:

  • використання можливостей інтернету для впливу на цільову аудиторію;
  • донесення до потенційних клієнтів максимум інформації про товар і послугу;
  • потужний й ефективний інструмент реклами компанії та її продуктів..


Сайт-вітрина

Бюджетним варіантом реклами Вашої компанії є сайт-вітрина. Якщо Ви хочете продавати в Інтернеті один конкретний товар або групу товарів, то цей тип сайтів ідеально підходить для Вас. На таких сторінках знаходиться вся інформація, необхідна для того, щоб клієнт побачив, зацікавився і купив даний товар, не відволікаючись на новини та посилання. Це структурований каталог продукції Вашої компанії. Але цей каталог організований таким чином (фото, опис, ціна), щоб клієнт зробив як можна менше кліків, для того, щоб знайти потрібний товар. Головне призначення сайту-вітрини - продавати.

Сайт-вітрина для Вас – це:

  • максимальний прибуток при мінімальному вкладенні сил та засобів;
  • стабільний дохід;
  • позитивний імідж компанії.

Сайт-галерея, портфоліо

Сайт-фотогалерея зазвичай створюється, як виставка робіт художника або фотографа, або як тематична виставка робіт творчої групи. Метою проведення виставки зазвичай є можливість для автора роботи заявити про себе, спроба знайти клієнтів, замовників або покупців

Сайт-блог

Блог - це ресурс, подібний до публічного щоденника чи тематичного журналу. Найчастіше блог має одного автора, який і заповнює його різними цікавими записами, своїми думками та ін. Деколи у вигляді блогерів виступають компанії. Блоги бувають тематичними (всі пости на одну тему), особистими (один автор заповнює його різними думками) та корпоративними (блог компанії). Такі сайти рідко потребують багато дискового місця. Винятки - відеоблоги, блоги-подкасти. 

Тематичні сайти

Тематичні сайти - це ресурси, присвячені певній темі (історія, програмування, живопис та ін.). Тематичні сайти дуже рідко мають своє представництво в реальному житті. Сайти такого типу є дуже різними - від кількасторінкової сторіночки на безкоштовному хостингу - до багатотисячного проекту, який дає непоганий заробіток. Відповідно й дискового простору для них потрібна різна кількість - від 10 МБ до кількох гігабайт

Контент-проект

Контент-проект - це сайт, як правило некомерційної неправленності, який представляє собою зібрання текстів, статей та інших матеріалів, основне завдання якого - залучення відвідувачів з певної тематики. Надалі, цей трафік зазвичай перенаправляється на комерційні сайти і, по суті, контент-проект використовується, як рекламний майданчик.

Контент-проект може бути виконаний у вигляді інтернет-бібліотеки, енциклопедії або довідника. Кожна окрема сторінка сайту контент-проекту дає, як правило, незначний трафік, однак загальний трафік такого сайту може бути дуже значним.

Контент-проект, за умови розміщення на ньому підходящої по тематиці реклами, дає самий якісний і тематичний трафік на комерційні сайти партнерів (а значить і конвертацію відвідувачів у покупців), тому ця тема, з дуже високою часткою ймовірності, буде цікава більшості відвідувачів, що прийшли з сайту контент-проекту.

Контент-проект також може являти собою освітній чи розважальний ресурс.